Monday, December 07, 2015

7. December

Min ekstremt snille kalendervenn har strikket enda en klut til meg. Det er noe med når andre gidder å sette seg ned og bruke tid til å strikke noe til deg. Det er ekstra hyggelig, og jeg tror strikkere vet å sette pris på det som er hjemmestrikket. Jeg er i alle fall veldig glad for de to klutene jeg har fått i kalenderen min.

Har strikket ferdig et prosjekt, men bilder blir tatt i morgen. En liten sniktitt på noe av mønsteret, men tatt i null dagslys. Jeg kan si så mye at denne blir det en til av, og den blir til meg.



My extremely nice calendar friend has knitted another dish cloth to me. It's something about it when other people take time to knit something for you. It's extra nice, and I think knitters might appreciate it more since we know the time and love behind knitted projects. I am very happy and appreciative for the two dish cloths I have gotten.

I have finished another projects, but pictures will be taken tomorrow. A sneakpeak at the pattern, but the picture is taken without any daylight. I can tell you that this one I'm going to knit another one of, and that's one for me.

No comments: