Wednesday, December 02, 2015

2.December

Noen ganger trenger man en pause i eksamenslesingen også. Noen ganger passer det bra at det da er strikkekino. Strikkekino er vanlig kino, men lyset dempes bare slik at man kan se hva man strikker. Jeg strikker ofte på kino uavhengig av om det er strikkekino eller ikke, men må innrømme at det er veldig kjekt å kunne se om man mister en maske eller om man strikker vrangborden riktig. Filmen denne gangen var Spectre  - James Bond. Jeg har sett alle James Bond-filmene, og koser meg med den sjangeren. Det var kjekt å få en ordentlig pause i eksamenslesingen. Spectre var bra og veldig typisk James Bond, akkurat som jeg liker det. Strikket videre på sokkene Foare socks, som er en av mønstrene i Indie Design Gift Along 2015. Nå er det tilbake til bøkene.

Sometimes you just need a break while reading for the exam. Sometimes it happens to be a knitting movie at just that time. Knitting movie is regular movie, only the light is partly on. I normally knit at movies no matter if it is a knitting movie or not, but I have to admit it's nice to have a bit of light on so I can see if I loose one stitch. The movie this time was Spectre - James Bond. I have seen all of the James Bond movies, and I like those movies real much. It was nice to have a real break from studying. Spectre was a good movie, and it was typically James Bond, just as I like it. My knitting for the evening was Foare Socks, which is one of the patterns fraom Indie Design Gift Along 2015. Now, back to studying.

1 comment:

Huldr said...

Åh! Den ville jeg gjerne vært på! Jeg må begynne å følge bedre med, altså ...