Monday, December 14, 2015

14. December

Jeg elsker å få gaver i posten. I dag hadde posten med seg to garn-pakker til meg. Den første var en pakke med tre hesper Wollmeise jeg hadde bestilt. Ingen store overraskelser der. Jeg bestilte garnet for å henge med på Itte no knusse-kofta til Vanja. Det er en adventskofte som jeg har blogget om før, og en del av mønsteret blir gitt ut hver dag fram til 24. desember. Jeg har ikke startet enda, siden jeg måtte vente på garnet. Nå er jeg egentlig ikke sikker på om jeg skal bruke Jahr im Ratte som jeg har bestilt eller om jeg skal bruke et annet garn jeg allerede har i lageret. Fortsatt tid til å bestemme meg, siden jeg ikke har tid til å starte riktig enda. Den andre var en gave fra bitergnome på Instagram. I år som i fjor gikk det en garnønske-runde på Instagram, getyouryarnwish. Du postet et ønske for hvert ønske du innfridde. Jeg har sendt avgårde fire ønsker og fikk mitt ønske oppfylt, et hespe med Muststash yarn. Utrolig snilt, og jeg gleder meg til å strikke av det. Fargene er utrolig herlige, og det er så utrolig snilt å sende meg det. I tilegg matchet kalendergaven min garnet også, nydelig te fra Pukka. Elsker de fine boksene til den teen, og selvfølgelig teen.



I love to get gifts in the post. Today's post had two yarn related things for me. One was a package with three skeins of Wollmeise I ordered, so no big surprise there. I ordered yarn to knit the jacket Vanja has made, she releases a new clue each day until 24. December. I haven't started yet, since I was waiting for yarn. I'm not sure anymore if I'm going to use the Jahr Im Ratte or another color I have. I don't have to decide yet. The other package was far more exciting. It was a gift from bitergnome at Instagram. Once again there was a granting other knitter's yarn wishes at Instagram. I granted four wishes and got one wish granted, and this was it. I wished for a skein of Muststash yarn, and my very first Muststash yarn skein is a lovely one. I love the color and I can hardly wait until I have time to knit socks with it. It actually matched today's present in my calendar too, lovely Pukka tea. I love the nice boxes with Pukka tea, and the tea itself too of course.

2 comments:

Laila said...

Så lekre farger på lekkert garn :-)

amylin said...

Takk! Gleder meg til å strikke av det.