Thursday, December 03, 2015

3. December

Kalenderen min fra en hobbyvenninne har endelig kommet. Den ble litt forsinket i posten, men nå er den her. Den ser så fristende ut, og dette er femte året samme hobbygjeng har kalenderbytte. Jeg gleder meg allerede til neste jul, og ikke mest til å få kalender, men til å bruke året og siste del til å planlegge hva som skal være med i kalenderen. Det er så utrolig koselig å få og lage en kalender til mennesker jeg setter stor pris på og har blitt godt kjent med. Jeg har alltid kalenderen min i en kurv jeg har dekorert med julebånd, men foreløpig står den i kjellerboden. Må nok hente den opp i morgen.
Siden det allerede er tredje desember, kunen jeg åpne tre pakker med en gang. Jeg elsker lakris, og det passer veldig godt med lakris å snackse på mens man leser til eksamen. I tillegg fikk jeg en søt notatbok, som jeg er forbruker av. Noterer det meste og elsker lister for hver dag. Og så fikk jeg søte vinterservietter, som vi også bruker mye av her i huset. Perfekte gaver!



My advent calendar from my hobby friend as finally arrived. It was delayed in the mail, but now it's here. All the gifts are so neatly wrapped, and it looks so tempting to open them all up. This is the fifth year the same hobby friends swap calendars. I am already enthusiastic about next year, not as much as getting one but the planning and buying and making one. It's such a lovely thing to swap calendars with a gang of friends I have gotten to know so well. I always put my advent calendar in a basket I decorated with some nice Christmasy ribbons. As for now it's in the basement, but I have to go and get it. Since it's already the third, I got to open three gifts today. I got licorice, and that is such a perfect timing, since I'm reading for my exam. I got the cutest notebook, and I take notes all the time and love small books like that. I also got some real cute winter napkins, and we use a lot of napkins in this house. Perfect gifts!

2 comments:

mimouna said...

Så koselig å bytte kakendere. Ekstra kjekt når man kjenner hverandre så godt at innholdet er "skreddersydd" til mottakeren.

God helg! :)

AnnetteK said...

Så heldig du er! Flotte kalendergaver da!

God helg!