Monday, April 24, 2017

Sometimes It Snows In April

Jaggu meg gjør det det. I dag har det snødd i hele dag. Ikke for at jeg liker snø i april noe særlig, selv om jeg er veldig glad i sangen. Tanken var å skifte til sommerdekk i dag, men utsatte det litt til. Jeg skulle strikket ferdig Sock Madness-sokkene, men klarer ikke helt konsentrere meg om strikkinga om dagen. Ble ferdig med halve foten. Får se om jeg klarer å få dem ferdig i løpet av morgendagen, men jeg er nok ute. Laget mitt har en plass igjen, og jeg har ingen planer om å sitte oppe i natt for å få sokkene ferdig. Men kjekke sokker å få brukt litt restegarn på.


(Tittel: Sometimes It Snows In April - Prince)



Yes, it does. Today it's been snowing the whole day. Not that I like snow in April, but I love the song. I had planned to switch to summer tires today, but I quickly decided to do that next week instead. I was supposed to knit the Sock Madness-socks today as well. But I couldn't really concentrate on the knitting, so I finished half of the foot on the first sock. I'm out of the competition. I have to see if I can finishe the socks tomorrow. At least a nice pattern to use some scrap yarn.

(Title: Sometimes It Snows In April - Prince)

No comments: