Wednesday, April 19, 2017

Everything In Its Right Place

Langtfra det! Her er det langt fra noe glansbilde og alt på rett plass. Etter en påskeferie og litt lite rydding i garnkurven på stua før påsken, ser det nå sånn ut her. Alt ligger og flyter, bokstavelig talt. Må nok ha en opprydning i morgen. Det har en tendens til å bli en overfull garnkurv i stua. Den har egentlig lokk, og jeg har også egentlig bestemt meg for at lokket skal kunne legges på. Det skjer sjelden, det må jeg innrømme. Det lokket har nesten ikke vært på. Jeg planlegger prosjekter, henter garn fra garnlageret og legger det i garnkurven på stua, tar fram påbegynte prosjekter fra garnkurven, legger restegarn i garnkurven og nyinnkjøpt garn som ikke kommer så langt som til lageret. Sier seg selv at garnkurven blir full, da. Hvordan ser det ut hjemme hos deg?


(Tittel: Everyting In Its Right Place - Radiohead)


Far from it! No glossy picture here or everything in its right place. After Easter and some non-excisting tidying in my yarn basket in the living, makes it look like this right now. Everything is all over! I have to do some cleaning up tomorrow, I guess. It tends to overflow with yarn and projects in the living room. My basket has a lid, but the lid is rarely on. I had decided to use the lid all the time, but I plan projects, get yarn from my stash, start new projects and put both leftover yarn and newly bought yarn in the living room. No wonder it's always full. How does your living room corner looks like?

(Title: Everything In Its Right Place - Radiohead)

1 comment:

Grete said...

Hjemme hos meg ser det ikke ut! Kan skrive under på alt du sa, gjør nok på samme måten jeg også. Bortsett fra at kurven min ikke har lokk, men den svære kista ved siden av har det og oppå den er det stadig fullt, så jeg kommer liksom ikke til for åå rydde ting nedi der. Men planer om rydding har jeg :)