Saturday, April 29, 2017

King Nothing

Ikke for at jeg er kong Ingenting eller droning Ingenting, men jeg har altså ikke strikket en maske i dag. Jeg kan egentlig ikke huske sist gang det skjedde. Det er ikke vårsola som stakk innom i dag sin skyld. Jeg har nemlig tilbragt hele dagen inne i en idrettshall. Og jeg kan fortelle at etter omtrent 8 timer med roller derby, så blir man sliten og da hender det at man ikke orker strikke. Det blir noen timer i hall i morgen også. Jeg satser på å strikke et par masker da.

(Tittel: King Nothing - Metallica)


Not that I am King Nothing or queen Nothing, but I haven't knitted one stitch today. I can't really remember the last time that happened. It's not the spring sun today. I have been inside a hall all day long. And I can tell you after 8 hours of roller derby, one gets so tired knitting in the evening is too much. I'm going to spend some hours inside a hall tomorrow as well, but I count on knitting a little bit in the evening.

(Title: King Nothing - Metallica)

No comments: