Thursday, April 06, 2017

Anything Could Happen

Ja, da er det tid for et i-landsproblem igjen. Jeg skal pakke strikketøy og garn. Det er alltid det som tar lengst tid å pakke. Jeg klarer som vanlig ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal pakke. Jeg tror jeg kommer til å ta med meg Wu Tang Clan-genseren jeg holder på å strikke. Det hadde vært kult å få den ferdig. Spesielt fordi jeg sannsynligvis kommer til å strikke minst en til av den genseren. Men en genser er ikke nok å pakke. Det har allerede kommet specs på neste sokkepar i Sock Madness, så jeg regner med at jeg kommer til å strikke på sokker også. I tillegg ender jeg vel opp med å ta med en annen genser jeg holder på med. Hadde vel en plan på starten av året om å gjøre ferdig påbegynte prosjekter. Kom ikke sånn kjempelangt på det prosjektet, men kanskje jeg kan ta med noen av de påbegynte prosjektene for å få dem ferdig? Decisions, decisions... Har fortsatt litt tid på å bestemme meg. En ting er garantert; det blir mer enn nok garn og prosjekter som blir med, og noe kommer til å være med uferdig hjem igjen også.

(Tittel: Anything Could Happen - Ellie Goulding)


Yes, about time for another problem. I'm going to pack knitting projects and yarn again. It's always what takes the longest to pack. As usual I can't realy decide what to pack. I think I'm going to bring my Wu Tang Clan-sweater. It's started, but not finished. Would be cool to finish it, especially since I'm probably going to knit at least one more of it. But a sweater is not enough. Sock Madness has already published the specs on the next sock, so I guess I have to pack yarn for the next pair of socks. I'm thinking about bringing another sweater I'm knitting as well. At the start of the year, I had a plan to finish up my WIPs. I didn't really get that far, so I might bring some of my WIPs with me. Decisions, decisions ... I still have some time to make the decision. One thing is guaranteed; there will be more than enough yarn and knitting projects, and some will come back home without being finished or knitted at.

(Title: Anything Could Happen - Ellie Goulding)

No comments: