Tuesday, April 11, 2017

Holiday

Jada, det er sol hjemme. Det er det ikke her. Det er ferie uansett vær! Ingen jobb, sene morgener, mer tid til lesing og strikking. I dag har det blitt strikking på café og hos frisøren. Jeg startet på nytt prosjekt i gå kveld. Ny kosegenser til meg selv i Drops Air. Har strikket videre på den i dag. Trodde egentlig jeg skulle komme mye lengre på den i løpet av kvelden, men plutselig var jeg opptatt med andre ting gitt. Noen ganger tar det mye tid å følge med på en serie. Og ja, jeg snakker om Skam. I dag har det kommer nytt klipp, oppdateringer på flere Instaprofiler, chat og video på ny YouTube-kanal. Da blir det lite strikking. Satser på å strikke ferdig begge ermene i morgen. Og forresten, om du ikke ser på Skam, gjør det. Og følg sesong 4 i real time. Det er siste sesong nå og siste mulighet til å få hele Skam-opplevelsen. Og ikke se kun episodene når de sendes på NRK, for da går du glipp av mye og det viktigste virkemiddelet som er tid. 

(Tittel: Holiday - Green Day) 



Yes, sun at home but not here. But holiday it is. No work, late mornings, more time to read and to knit. Today I knitted at a café and at the hair dresser. I continued on the sweater I started yesterday. A new cozy sweater to myself in Drops Air. I really thought I would knit more than I did, but all of a sudden my evening was filled up with something else. Sometimes following a series tales an awful lot of time. Yes, I am talking about Skam, the Norwegian teen drama. Today a new clip was out, instaprofiles updated, chats and even a new YouTube channel. Not much knitting. Hope to finish both sleeves tomorrow. And if you don't watch Skam, you need to. Watch it in real time. It's the last season, and the way it airs is special and the last chance to experience. If you only watch the episodes, you'll miss out on important parts and most of all, you'll miss the importance of time passing. 

(Title: Holiday - Green Day)

2 comments:

Barwitzki said...

Nydelig kose genser denne blir... masse glede med strikke fortsatt.
Og riktig god påskeferie. Påske er sååå veldig fint. Farger kommer... håper solen kommer
tilbake... gradvis... igjen :-))) I alle fall varmer det blir... senere eller snart :-))
Og i alle fall du har kose genser snart... jeg strikke også 4 tråder alpakka sammen...
Klem fra meg. God påske

Barwitzki said...

Nydelig kose genser denne blir... masse glede med strikke fortsatt.
Og riktig god påskeferie. Påske er sååå veldig fint. Farger kommer... håper solen kommer
tilbake... gradvis... igjen :-))) I alle fall varmer det blir... senere eller snart :-))
Og i alle fall du har kose genser snart... jeg strikke også 4 tråder alpakka sammen...
Klem fra meg. God påske