Monday, April 17, 2017

I Feel It coming

Endelig! Litt framgang! Her synes det godt hvordan jeg har tenkt å strikke mønstere på genseren. Jeg strikker mønsteret kun på de tre omgangene hvor det er mønster rundt hele bolen. De tre omgangene det ikke er mønster, strikkes kun svarte. Der må jeg brodere inn på mønsteret foran i etterkant. Jeg har prøvd det ut, og det var nesten ikke mulig å se hvor jeg broderte og hvor jeg hadde strikket inn. Hittil har jeg klart å telle riktig, så det er bare å håpe at jeg har blitt bedre til å telle. Det går framover og ikke bakover akkurat nå. Kanskje jeg kan klare å få den ferdig i løpet av april?

(Tittel: I Feel It Coming - The Weeknd)



Finally! A bit of progress! Here it's clearly visibil how I choose to knit the pattern on this sweater. I knit the pattern for three rows where the small pattern is all around the yoke. The three rows where there is no pattern on the yoke, I knit with only black. I have to embroider the yellow pattern in front after I've knitted the yoke. I have tried it out, and it's almost impossible to see where I've knitted the pattern and where I embroidered it. So far I have even managed to count as well. I can only hope my counting has improved. At least I'm knitting forward and not backwards. Maybe I can hope to finish it before April is over?

(Title: I Feel It Coming - The Weeknd)

No comments: