Sunday, April 02, 2017

Pleasure

Mars er over, og hva rakk jeg i mars? Absolutt ikke like mye som jeg hadde planlagt, men på den annen side så planlegger jeg alltid dobbelt så mye som jeg kommer til å klare. Jeg rakk noe. Jeg rakk å strikke ferdig sokkeparet til Sock Madness tidsnok til å være med videre til neste runde. Jeg rakk å strikke Pussyhat før 8.mars. Jeg rakk nesten å strikke en Hanneli-genser til. Manglet kun et halvt erme og montering. Men store planer for april. Da skal jeg fullføre alt jeg ikke rakk i mars.


(Tittel: Pleasure - Sondre Lerche)





March is over, but what did I acually do in March? Not as much as I planned, but I normally plan so much and mostly double of what I can actually do. I finished somethings. I finished a pair of socks for Sock Madness in time to make it to the next round. I finished a pussyhat before 8. March. I almost finished another Hanneli-sweater. I only missed half a sleeve and the sewing. But I have big plans for April. I'm going to finish everything I planned to finish in March but didn't have time to finish. Going to be a real pleasure.

(Title: Pleasure - Sondre Lerche)

No comments: