Friday, November 28, 2008

Can I make it?

Som vanlig har jeg planlagt altfor mye prosjekter som skal være ferdig til jul, men har glemt av det viktigste: Tid til å strikke alle prosjektene. Jeg nærmer meg slutten på lista, men har fortsatt minst 12 ting igjen før jul. Her er det bare å strikke hver ledige stund framover. Tunika i julefarger til ei lita jenta.
As usual my plans for what to knit before Christmas is full, actually so full it looks like I forgot something important when I made the plan: Time to actually knit all the projects. I have at least 12 projects to knit before Christmas. Every moment I can I knit. Believe me, I really don't have time to do this update;) Well, somethings are getting done. This is a tunic in Christmas red for a little girl.

Guess what this is? I can't show what it is until after Christmas, but I like it so much I'm going to knit myself one after Christmas.

14 comments:

karna said...

Kjemepfin tunika, og så produktiv du er med julegaver.

Ruth@ said...

Herlig jule kjole dette er... ha en god helg...

sol said...

Søt tunika, det blir nok ei flott jente i den. Mønsteret på nederste bilde ser ut som et jeg har på noen sokker, men du strikker kanskje skjerf?

God helg!

Ugla said...

Veldig søt tunika, får julestemning av å se på den. Ha ei fin helg :-)

Lunamon said...

heia, så fin den tunikaen ble. jeg har strikket to av den en lilla og en rosa.kommer i blogget etter hvert..*stønn* og det du strikker til deg selv har jeg også på pinnene.. ha en flott dag videre.

Hanne said...

Nydelig tunika!

Glastrikk said...

Skikkelig fin juletunika. Kjenner meg igjen i alle prosjektene som skal være ferdig til jul. Men tror ikke vi får utsatt jula :)

mimouna said...

Tunikaen ble kjempefin. Og det er noe kjent med det "hemmelige" mønsteret ditt, men jeg klarer ikke å plassere det. Får vel bare vente da. ;o)

God helg!

Topsy said...

For en nydelig tunika, helt skjønn. Ordentlig julete farger.

LØB said...

Da må vi bare heie deg framover!!

Liv-Toril said...

Stilig tunika. Ha ei flott strikkehelg.

9na said...

Jepp! Kjenner igjen Helene lue her nede, ikke sant??

Marihøna said...

For en flott tunika! Den blir fin å ha nå i julen.
Ønsker dere en fin adventssøndag!

jannicke said...

For en nydelig tunika,så lager du så mange fine sokker da.