Sunday, April 23, 2017

My Obsession

Mønsteret til Sock Madness runde 3 kom i går. Jeg har strikket litt, men har absolutt ikke vært motivert for å strikke disse sokkene kjapt. Derimot har jeg vært stor tilhenger av oppdater-knappen igjen. Siste sesong med den obsession. Ja, ja, blir jeg ferdig tidsnok til å komme videre så er det fint, om jeg ikke blir ferdig i tide, så er det i grunnen helt greit det også. Kan ikke si noe annet enn at de blir en fargeklatt, disse sokkene. Vet ikke helt hva jeg skal si, i grunnen.

(Tittel: My Obsession - Cinema Bizarre)



The pattern for the next round in Sock Madness came out yesterday. I have knitted a bit, but my motivation to finish these socks in a rush is missing. My mind has been busy with other things than knitting these days, and the update button has been well used, I have to say. But last season I can have that obsession. Well, if I finish the socks in time to move on to the next round, how nice, and if not, I don't really care that much. The socks are real colorful, can't really say anything else. Might be a bit too colorful ...


(Title: My Obsession - Cinema Bizarre)

2 comments:

Aase said...

Men kommer du til å dra til Danmark for å se Skam som teater?

amylin said...

Nei, overhodet ikke. Skam er jo hele konseptet med alle plattformene det kommer på og hele opplevelsen, så det tror jeg nok jeg hopper over.