Saturday, April 15, 2017

All You Got

Den genseren jeg tenkte å strikke ferdig i dag. Ja, den blir ikke ferdig. Gjett hva?! Jo, jeg gikk faktisk tom for garn før den ble ferdig. Hvordan i alle dager er det mulig? Tja, muligheten er vel at jeg ikke har strikket på de to andre prosjektene jeg skulle strikke før jeg startet på kosegenser til meg selv. Til de to prosjektene har jeg selvfølgelig mer enn nok garn med meg. Irriterende nok har jeg et nøste for lite. Jeg trenger sannsynligvis ikke et helt nøste til en gang for å bli ferdig. Men ferdig blir jeg ikke før jeg kommer hjem til resten av garnet. Så da gikk jeg på en måte tom for garn i ferien. I morgen blir det strikking av et annet prosjekt. Sikkert ikke dumt, siden det er et prosjekt jeg burde vært ferdig med. Wu Tang Clan-genseren. Den har ligget litt, siden jeg må rekke opp. Det er kjedelig å rekke opp, men tross alt bedre enn å ikke ha noe å strikke på.


(Tittel: All You Got - Tegan and Sara)


The sweater I thought about finishing up today. Yes, that's not going to happen. Guess what?! I actually managed to run out of yarn before I could finish it. How is that even possible? It's possible I didn't work on the other projects I was supposed to finish before I even started on a sweater for myself. To the other two projects I have more than enough yarn with me, though. Frustratingly enough I lack one skein. I don't even think I have to use one skein to finish it up even. But I can't finish the sweater until I come home. So I managed to run out of yarn this holiday. Never thought that would happen. Tomorrow I guess I have to knit on one of the project I really should have been knitting on earlier this holiday. Probably not too bad, since I should have been done ages ago. It's just that I have to frog some rounds on the Wu Tang Clan-sweater, and frogging is boring. But frogging is at least better than having no knitting.

(Title: All You Got - Tegan and Sara)

No comments: