Tuesday, April 25, 2017

Grab The Moment

Jeg skrev et innlegg om å utnytte de øyeblikkene man kunne til strikking eller lesing. Noen ganger er det kurs, og jeg liker multitasking, strikking og forelesing er en ypperlig kombinasjon. I dag var det kurs, og jeg hadde selvfølgelig med strikketøyet. Jeg er for lengst ute av Sock Madness-runden, men siden jeg var godt på vei på sokkene, skal jeg nå strikke de ferdig. Fikk startet på sokk nummer 2 på kurs i dag. Mine blir veldig fargerike, men så var vel det også meningen siden mønsteret krever 7 forskjellige farger. Kurset var bra, og ja, jeg klarer å få med meg det som foregår selv med strikketøy i hendene. Eller egentlig, fordi jeg har strikketøy i hendene. Jeg er en av dem som trenger noe i hendene for å konsentrere seg bedre. Sokkene ble ikke helt ferdige, men kanskje i morgen?

(Tittel: Grab The Moment - JOWS)

I wrote a post earlier about taking advantage of every moment you could to knit or read. Sometimes I'm on a course, and I like multitasking, knitting and a course is the perfect combination. Today I was at a course, and of course I brought my knitting. I'm out of Sock Madness, but since I already had started, I want to finish them. I started on sock number two today. My socks are turning out like a real colour bomb, but I guess that was the goal when the designer made the pattern which calls for 7 different colours. The course was good as well, and I'm one of those who can concentrate on everything going on even though I'm knitting. Or arctually not even though, more because I have a knitting project. I need something to do with my hands to focus better. The socks are not quite finished, but maybe tomorrow?

(Title: Grab The Moment - JOWS)

No comments: