Friday, April 07, 2017

Sea Of Sin

Kanskje ikke akkurat, men jeg må innrømme at å ta danskebåten noen ganger kan føles som Sea Of Sin. Nå er vi riktignok ikke på vei til Danmark, men ferje og samme radbrekking av gamle sanger om igjen og billig alkohol. Det gjør noe med nordmenn den kombinasjonen der, og den er ikke pen. Nå er det fortsatt tidlig ettermiddag, og jeg nyter utsikten og strikker på Sock Madness. Mønster til runde 2 kom i går, men jeg har ikke fått startet før nå. Ser fine ut, så blir spennende å se om jeg er videre. Jeg spår uansett at jeg blir ganske opptatt de neste ukene framover, med start mandag sånn ca. kl.13.28, for de som tar referansen. Nå skal jeg strikke ferdig et par sokker før den tid. 

(Tittel: Sea Of Sin - Depeche Mode) 


Maybe not, but I'll tell you, not far away either. Cheap alcohol and sleezy old songs on a ferry does something to Norwegians which is not pretty, I tell you. Still early afternoon, and I'm knitting on a new pair of socks for round 2 in Sock Madness. Exciting to see if I'm fast enough to make it to the next round. 

(Title: Sea Of Sin - Depeche Mode)

No comments: