Saturday, April 22, 2017

One Step At A Time

Et skritt av gangen. Skrev tidligere denne uka at jeg skulle rydde i prosjektkurven min på stua. Tok et par dager, men nå har jeg faktisk rydda i den. Det betyr at alt nytt garn og restegarn som lå i kurven, ble rydda inn i garnlageret. Kasta noen garnrester som var små og bare lagde knuter, og så at jeg har noen prosjekter som ikke mangler mye før de er ferdige. Bør kanskje se om jeg kan klare å få ferdig et par av dem snart? Lokket er på, og det ser unektelig ryddigere ut. Ikke tok det spesielt lang tid heller. Det som kommer til å ta lengre tid, det er å redusere garnlageret. Innser at jeg egentlig trenger en ny kasse til å oppbevare garnlageret i, men jeg skal jo redusere garnlageret ... Evig problem, det der. Enda jeg ikke har kjøpt spesielt mye garn i det siste, men jeg har ikke akkurat redusert lageret spesielt mye heller. Egentlig bare en ting å gjøre med det, strikke, strikke, strikke. Jeg tror jeg kan strikke fra garnlageret mitt i 6-8 år uten å kjøpe garn. Ja, sånn i teorien altså.


(Tittel: One Step At A Time - Natalola Bearson)



One Step At A Time. I wrote earlier that I was going to tidy my project basket in the living room. It took a couple of days before that happened. But now I did it. It means all new yarn and scrap yarn are now moved into the yarn stash. I threw away some scrap yarn as well, and I discovered some projects almost finished. I might need to finish them soon. The lid is on, and it looks a lot better now. It didn't really take me that much time either. The next step is going to take a bit more time. I realized I need a new box to my yarn stash, but I was going to reduce my yarn stash, so I don't really want to buy a new box. The never ending problem... I haven't bought yarn lately, but I haven't knitted from my yarn stash that much eiter. The only thing to do is to knit, knit, knit. I actually think I can knit with yarn from my stash for about 6-8 years without buying more yarn. Well, in theory, that is.

(Title. One Step At A Time - Natalola Bearson)

No comments: