Thursday, December 08, 2016

Lover, Where Do You Live?

Enda en fantastisk gave i kalenderen min. Hele skolen hater meg, og jeg klarer ikke å lese det sitatet uten å høre det sagt på bergensk dialekt. Sjokoladetertene med mandler gjemmes til helga, men det de ser utrolig gode ut. Garnet er utrolig mykt og godt, fra Guld garn. Det skal helt klart bli til noe fint til meg. Sånn ellers i Skam-universet i dag, har det vært en lang dag med venting! Det er bra det er fredag i morgen av flere grunner, og jeg håper virkelig ikke episoden etterlater samme følelse som forrige fredag. 

Jeg har klart å ta bilde av sokkene jeg har fått strikket ferdig. Stripete sokker i Fabel på pinne 2,5 mm, str. 39 igjen. Kulene ved siden av er salte karamellkuler med lakris, som jeg fikk i luke 4. Utrolig gode, så det er egentlig litt rart at det var noen igjen. Jeg har fått strikket litt i dag, og er over halvveis på sokk nummer 1 i par 6 til sammen. 

(Title: Lover, Where Do You Live - Highasakite, episode 8, sesong 1) 


Another fantastic gift in my calendar. The whole school hate me, and I can't read that quote without hearing it said out loud with the Bergen dialect. The chocolate tarts, I'm saving for the weekend, but they look real delicious. The yarn is so soft, from Guld yarn. It's definitely going to be something nice to me. Other than that, I can tell you that in the Skam universe today, it's been the long day of waiting. Really good Friday is tomorrow of different reasons, and I just hope this episode don't leave me with the same feeling as last Friday. 

I have managed to take a photo of the socks I finished. Stripy socks knitted in Fabel on needles 2,5 mm, size 39 again. The candy next to the socks are salty caramel coated with licorice. Actually a bit unbelievable some are still left, when you consider how good they are. Today I have knitted half a sock on sock 1, pair 6 all together. 


No comments: