Thursday, December 15, 2011

15.desember

I dag fikk jeg en veldig søt telyskopp i lilla, og jeg vet det er til telys og ikke til te. Hvor lenge skal jeg få høre det? Dessuten fikk jeg håndkrem. Jeg er avhengig av håndkrem på denne tiden, så det passer perfekt. Denne håndkremen har jeg aldri prøvd før. Den er fin og rosa og inneholder til og med marshmellows.

Today I got a purple cup to candles and it's not for tea. I know! Somebody just teases me about that. I also got hand lotion. I'm totally addicted to hand lotion this time of year, so that's just perfect. I've never tried this one before. It's pink and nice and it even contains marshmellows.


Jeg har heklet nok en lue. Denne gangen med WTF på foran. Julegave denne også og heklet med Merino Extra Fine på nål 4 mm.

I've crocheted another hat. This time with WTF in front. It's a Christmas present too, done in Merino Extra Fine on hook 4 mm.

No comments: