Friday, December 23, 2011

23.desember

Her er kalendergavene mine for i dag og for i går. Et New Moon-etui. Jeg har et sånt med Edward Cullen på og bruker det til strømpepinnene mine, men det er supert med et til. Da kan jeg ha heklenålene mine i det. Supert! Jeg fikk også neglefiler og såper. For noen flotte kalendergaver!

Here is my calendar gifts for today and for yesterday. A New Moon box. I've got one with Edward Cullen and I use it to store my dpn, but I think this one can be the place to store my crochet needles. Great! I also got nail file and tea. Great gifts!


Jeg har ikke fått gjort ferdig noe enda, men håper å få gjort ferdig noe i løpet av kvelden. Jeg har derimot fått opp kjøkkengardiner i kveld. Jada, jeg ser at det overhodet ikke passer med julerødt og oransje, men de er oppe og det er jeg stolt av. Nå gjenstår kun å sy stuegardiner og soveromsgardiner. Ja, også har jeg kjøpt inn til puter også. Hva i alle dager tenkte jeg på?

I haven't finished something knitted, but I hope to do so during the night. I have finished my kitchen curtains tonight. Yes, I can see that the Christmas red doesn't really go with the orange, but they're done and up and I'm proud of it. Now I just have to sew the curtains to the living room and the bedroom. Yes, I also bought in enough fabric for pillows too. What the h... was I thinking?

1 comment:

Marion said...

Så mange fine kalendergaver du har fått! :)
Du klarer alt du, tom å sy gardinene selv! Flinka:)
Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Klem