Saturday, December 10, 2011

10.desember

I dag var det en strømpe med julenissemarshellows i kalenderen min. Jeg tror jeg var heldig som tok bilde med en gang, for den forsvinner i løpet av dagen garantert.

Today I got marshmellows formed as santa in my calendar. I was lucky and fast enough to take a picture, because I don't think they will survive the day in our house.



Dagen i dag er en slags julaften, så her er juletreet pyntet, pakkene ligger klare og det lukter surkål her. En rolig og deilig dag, og jeg har faktisk julestemning. Jeg har et pepperkakehus som trengs pynt og ingredienser til ristopper og delfiakake. Det kan hende det blir noe av det i løpet av dagen. Blir lite strikking før ungene har lagt seg en gang i kveld, men i morgen planlegger jeg minimalt annet enn å slappe av og strikke. Blir koselig i dag også, da, bare litt mer travelt.

Today is a kind of Christmas Eve in this house, the tree is decorated, presents are wrapped and ready and I have started on the Christmas dinner. I'm actually in a Christmas mood too. I've got a ginger bread house that needs decorating, ingredients for two different Christmas cookies and I might do some of that during this day. Not a knitting day today, at least not until my kids fall asleep some time late this evening. Tomorrow I'm planning a really relaxing day with a lot of knitting. Today is going to be a great day, but just a bit more busy than other days.

No comments: