Monday, December 12, 2011

12.desember

Nok et glass med hjemmestrikket etui til TELYS, jada, jeg forstår det nå. Skjønner ikke hva jeg tenkte med da jeg trodde det var til te. Fikk også en søt mus med badeskum inni og en tepose. Herlig!!!

Another glass for candles, and yes I got it now! Don't know what I was thinking when I thought it was for drinking tea from. . I also got a little mouse with bath foam and a teabag. Lovely!



Jeg har heklet et pannebånd for en på Ravelry. Det var meningen at det skulle passe tulla, men det ble altfor lite. Det var i grunnen et enkelt pannebånd, så skal ikke se bort fra at tulla får et allikevel. Dette er heklet i Nepal på pinne 4,00 mm. Passer dukka og fint at noen kan bruke det.

I crocheted a headband for one at Ravelry. It was supposed to be for my daughter, but it turned out to fit her doll instead. It's an easy pattern and fast! I think I'm going to make another one for my daughter. I used Nepal on hook number 4,00 mm.



Jeg har også heklet en lue til i Merino Extra Fine. Denne med sykler og skal være en julegave til en som liker å sykle. Håper mottakeren blir fornøyd!

I've crocheted another hat in Merino Extra Fine. This one with bikes on it and it's going to be a Christmas present for one who likes to bike. I hope she'll be happy.

1 comment:

Hege (Blomstermamma) said...

Lua ble knallfin. Ha fin førjulstid!