Saturday, March 25, 2017

Time And Time Again

Noen ganger burde døgnet hatt flere timer. Noen ganger er det bare ikke tid til alt man skal rekke og alt man vil ha gjort. Denne uka kom jo Sock Madness-mønsteret ut, og jeg har hatt omtrent en ettermiddag og et par timer til med strikketid. Nå er det 9 plasser igjen på laget mitt, og jeg har igjen litt på leggen på sokk 2 i tillegg til begge hælene. Tror neppe jeg rekker det. Men jeg får et par nye sokker, da. Jeg orker ikke sitte oppe i natt for å strikke ferdig, så jeg strikker imorgen. Er det fortsatt plass, så er det plass, hvis ikke ryker jeg ut. Jeg har derimot hatt tid til veldig mye annet gøy denne uka, bl.a. to konserter, trening og tid med ungene. Får bare trøste meg med at noen ganger kommer livet i veien.

(Tittel: Time And Time Again - Counting Crows)


Sometimes the day should have more hours. Sometimes you just don't have enough time to do everything you want to be done.This week the new pattern from Sock Madness came out, and I have had about one afternoon and a couple of hours to knit. Now there are only 9 places left on my team, and I still have half the cuff on sock two left and both the heels. I don't think I'm going to make it. But I get a new pair of socks. I don't have the energy or motivation to sit up during the night to knit, so I'm going to finish them tomorrow. If there's still a place left, there is, otherwise I'm out. Even though I haven't had a lot of time to knit, I've had a lot of time to other nice things. I've been to two concerts, training and have had time to the kids. Sometimes life just takes time.

(Title: Time And Time Again - Countingn Crows)

No comments: