Tuesday, March 21, 2017

D**k In A Box

Jeg strikker nå videre på Sock Madness-sokkene, men har ikke sånn spesielt mye strikketid. I tillegg til lite strikketid, klarte jeg å velge lesing i ettermiddag framfor strikking. Jeg bare måtte lese ferdig boka jeg holdt på med, som tilfeldigvis matchet sokkene. Anbefaler boka. Skrev bokanmeldelse i bokbloggen min. Nå tilbake til sokkene. Hadde jo vært greit å komme videre en runde til.

(Tittel: D**k In A Box - Justin Timberlake)


I'm still knitting on my Sock Madness-socks, but I don't really have that much time to knit. And today I even manage to choose reading before knitting. I just had to finish the book I was reading, which accidentally matched my knitting. Wrote a book review in my bookblog. Now back to the socks. Would be nice to go on to the next round.

(Title: D**k In A Box - Justin Timberlake)

No comments: