Friday, March 10, 2017

Jealous Guy

Det er Edinburgh Yarn Festival. Det virker som om hele feeden min på Instagram befinner seg der. Ja, sånn bortsett fra meg da. Jeg er hjemme1 Jeg er ikke i nærheten av garnfristelser, strikkekjendiser, strikkere og Edinburgh! Jeg skulle ønske jeg var litt nærmere, ja. Det ser så gøy ut! Og jeg vet jo hvor koselig det er når strikkere møtes. Men ja, jeg teller dager til Rhinebeck Wool and Yarn Festival mens jeg ser på bilder fra Edinburgh Yarn Festival. Det ser koselig ut der, ja. Trøster meg med noen bilder av fint garn fra et Strikketreff på Steam. Til alle som er i Edinburgh; Kos dere og nyt det!

(Tittel: Jealous Guy - John Lennon)



It's Edinburgh Yarn Festival. It seems like my whole feed on Instagram is in Edinburgh. Yes, except me then. I'm home! I'm no where near yarn temptations, knitting celebrities, knitters and Edinburgh! I wish I was a lot closer. It looks so fun! And I know how nice and great it is when knitters meet up. But yeah, I countdown until Rhinebeck Wool and Yarn festival while I'm browsing at the pictures from Edinburgh Yarn Festival. Looks like they have a great time! I found some old picture of some beautiful yarn from Knit Night at Steam. And to all you in Edinburgh; Enjoy and have a great time!


(Title: Jealous Guy - John Lennon)

No comments: