Friday, December 15, 2017

Last Christmas

I fjor som i år, når året nærmer seg slutten, kommer oppsummeringer av året og tilbakeblikk på året. Nye planer for neste år og nye forsetter. Jeg har en haug med planer, og jeg er ikke ferdig med planene for året. Året er jo ikke ferdig enda heller. Og siden det er en haug av dager igjen av året og jeg ikke har noe å gjøre heller, så lurte jeg på om jeg burde starte prosjekt frigjøring av pinner? Det hadde vært morsomt å gå inn i 2018 med kun et prosjekt på pinnene? Jeg tror jeg har omtrent 10 prosjekter på pinnene, men om jeg hadde klart det, ville det vært helt ypperlig. En liten opprydning av prosjekter, og ny start i 2018. Tja, får se om det går. Jeg innbiller meg til stadighet at jeg har bedre tid enn jeg har.

Julekalenderen min er fortsatt den beste julekalenderen. En notatbok for halve tanker, akkurat som om jeg har det?! Og nok et nøste med Einband. Gode mandler i juleinnpakning.

(Tittel: Last Christmas - Wham)





This year as last year, when the year is coming to and end, the summary of the year and a look back at the year comes. New plans for the new year and resolutions. I have a lot plans, and I'm still not done with my plans for this year. The year isn't over yet, is it? There's still a lot of days left of the year, and since I've got nothing else to do, I was thinking about finishing up projects still on my needles. Would have been fun to start 2018 with only one project on my needles. I think I have about 10 projects on my needles right now. Not sure if I can actually finish it, but would be fun if I could. I always think I have more time than I actually have.

My advent calendar is still the best ever. A notebook for nearly done thoughts, like I have that?! Another skein of Einband and delicious almonds in Christmas wrapping.

(Title: Last Christmas - Wham)


No comments: