Wednesday, December 06, 2017

Joy To The World

Joda, jeg har garn nok, jeg. Og ja, jeg har i grunnen sortert det. Sånn nesten. I hvertfall det som ligger i kassene. En kasse for håndfarget ull, en kasse for sokkegarn, en for ren ull, en for alpakka, en for litt fancy garn, en for det jeg skal bruke nå og med nå menes snart, som i en gang, en kasse for diverse jeg ikke kunne plassere i noen av de andre kassene og en kasse for alt garnet det ikke var plasse til i noen av de andre kassene. Også har jeg en stor puff i stua. Den har jeg prosjekter jeg holder på med. Og akkurat nå er den ganske overfull. I tillegg er det garn fra prosjekter jeg nettopp har blitt ferdig med, nettopp som i de siste månedene. Det garnet hadde jeg visst ikke ryddet i på en stund oppdaget jeg i dag, da jeg prøvde å se etter noe. Det kan hende at jeg hadde en bitteliten knute på tråden også ...  Hvordan lagrer du garnlageret ditt? Har du litt bedre orden enn meg?

Nok en kalendergave i dag. Jeg er så glad i kalenderen min. Jeg blir som en liten unge igjen. Så i dag har jeg kost meg med Jul i Svingen og med julepastiller.


(Tittel: Joy To The World - Christmas Queens)




Yes, I have enough yarn. And yes, I have actually sorted it. Most of it. Almost. At least the yarn in the boxes. One box for handdyed yarn, one box for sock yarn, one box for pure wool, one box for alpaca, one for the fancy yarn, one for the yarn I'm going to use now and with now I mean soon, which means once in the future, one box for miscellaneous, the yarn I couldn't place in any of the other boxes and one box for the yarn that didn't fit into the other boxes. And then I have a box in the living room. In that one I have projects I work on. And right now it's really stuffed. It also contains yarn from projects I recently finished, and recently meaning the last months. I haven't been tidying up in that yarn for a while ... When I was looking for a skein today I discovered I had a small knot ... How do you stash your yarn? Are you better organized than me?

Another gift in my calendar today. I love my calendar! I turn into a kid again when it comes to Christmas calendars. Today I watched the Christmas calendar TV-series they send on TV while eating my Christmas pastilles.

(Title: Joy To The World - Christmas Queen)

No comments: