Monday, July 22, 2019

Comin In Hot

Eller? Nei, jeg har ikke blitt presset mer enn vennskapelig hjemme til å ta en opprydning i garnet og strikkeprosjektene mine. Jeg synes egentlig jeg kan klappe meg selv på skulderen litt for jobben jeg har gjort så langt. Har nemlig rekt opp enda et prosjekt til, et hvor jeg manglet garn til å fullføre prosjektet. Men jeg likte egentlig det jeg skulle strikke, så jeg startet på nytt med et garn jeg vet jeg har nok av til å kunne fullføre det. Prosjektet er en kortermet topp som er en teststrikk. Nå blir det topp i Cotton Merino fra Drops, og det er kanskje bedre å strikke en topp som har korte ermer i et garn som inneholder bomull og ull, enn bare ren ull. Også har jeg gjort ferdig et par sokker i Fabel jeg ikke husker når jeg startet på. Det betyr to prosjekter til av pinnene, selv om jeg la opp til et også. Teller egentlig ikke, siden det er det samme prosjektet jeg rakk opp. Ser for meg at jeg kan klare å få den toppen ferdig i løpet uka, og på den måten er det egentlig bare vinn-vinn, siden jeg får ferdig et prosjekt og det er strikket i lagergarn.

(Tittel: Comin In Hot - Adam Lambert)







Or? No, I haven't been pressured more than friendly at home to tidy up my yarn and all the countless of knitting projects. I actually think I've been quite good so far. I have frogged another project, one I lacked yarn to finish it. But I liked what I was knitting, so I started the same project in a different yarn, and this time in a yarn I knew I had enough of to finish the project. The project is a short-sleeved top, and I chose a cotton-wool blend this time. It might be a more fitted yarn for a short-sleeved anyway. The yarn I'm using is Cotton Merino from Drops. And I finished up another pair of socks in Fabel, also from Drops. I 1don't remember when I cast on these socks, but it doesn't really matter that much. So two new projects off the needles, even though I also cast on a new project. It doesn't really count as a new project since it's the same project as the one I frogged. I hope to finish it during this week anyway.

(Title: Comin In Hot - Adam Lambert)

No comments: