Tuesday, April 23, 2019

Can We Pretend

Jeg elsker teksten på en av de nye Pink-sangene.

So can we pretend that I'm 22 today?
Dancin' on the tables with you, oh yeah
Can we pretend that we all end up okay?
I just wanna forget with you, oh yeah
Can we pretend that we both like the president?
Can we pretend that I really like your shoes? Hell yeah
Can we pretend? 'Cause honestly, reality it bores me
Let's pretend, oh, let's make believe

Og nei, jeg har egentlig ikke noe imot virkeligheten, men det er er en morsom tekst. Can we pretend I really like your shoes? Hahaha ... Nå kan jo dere late som om dere liker det jeg strikker, og at dere liker å lese bloggen. Også kan vi late som om jeg ikke har dobbelthaker eller ser gravid ut på bildene. Og jeg lot veldig som om det var helt naturlig å posere foran kamera med tilfeldige tilskuere i en park en ettermiddag med altfor fint vær. Jeg fikk ferdig min Nordiske Sweater til slutt. Eller til slutt? Den tok ikke mer enn tre dager å strikke. Elsker garnet. Kettleyarnco, anbefales. Jeg strikket i Islington, som er Bluefaced Leicester og silke. Fantastisk garn og en utrolig farge!


(Tittel: Can We Pretend - Pink)














I just love the lyrics of one of the new songs to Pink.

So can we pretend that I'm 22 today?
Dancin' on the tables with you, oh yeah
Can we pretend that we all end up okay?
I just wanna forget with you, oh yeah
Can we pretend that we both like the president?
Can we pretend that I really like your shoes? Hell yeah
Can we pretend? 'Cause honestly, reality it bores me
Let's pretend, oh, let's make believe

And no, I don't really get bored by reality, but it's just a fun text. Can we pretend I really like your shoes? Hahaha ... Now you can pretend to like what I knit, and that you like to read the blog. And can we pretend I don't have two chins and look pregnant in some of the photos? And I did pretend it was so natural to strike a pose in front of the camera in a park a sunny afternoon with lots of people walking around. I finished my Nordiske Sweater in the end. Or in the end? It didn't take me more than three days to finish. I love the yarn. Kettleyarnco, highly recommended. I used Islington, which is Bluefaced Leicester and silk. Lovely yarn and a gorgeous color!


(Title: Can We Pretend - Pink)

2 comments:

Anonymous said...

Nydelig genser.
Likte også skjørtet ditt med tekst på. Hvor har du kjøpt/bestilt det?

amylin said...

Skjørtet er kjøpt og bestilt fra Våppi. Søk det opp på Facebook. Hun lager utrolig kule kjoler og skjørt, og hun er rask og dyktig. Og takk, skal du ha.