Wednesday, May 23, 2018

IDGAF

Nope, ikke noe konkurranseinstinkt i denne kroppen. Vokst fra det! Så når jeg så Hazel Tindall på en video en venninne postet og tagget meg i, så tenkte jeg absolutt ikke at jeg må sjekke hvor mange masker jeg kan strikke pr. minutt. Var ikke en gang i tankene mine. Jeg strikker i mitt tempo. Blåser i hvor fort andre strikker, jeg. Så her er min video. Måtte filme 1 minutt og ikke 3. Hadde utrolig nok ikke et strikketøy hvor det var nok glattstrikk som kunne strikkes i 3 minutter. Mye mønsterstrikk og fellinger og sånt på mine strikketøy for tida. Men ja, helt tilfeldig at jeg filmet meg selv strikke så klart. Og jeg kan jo sånn helt tilfeldig nevne at jeg strikket 96 masker på 1 minutt. Nei, jeg har ingen planer om å filme meg selv i 3 minutter og telle maskene når jeg har et passende strikketøy tilgjengelig. Absolutt ikke! Jeg er glad jeg har vokst fra sånt.

(Tittel: IDGAF - Dua Lipa)



Nope, I don't have any competitive spirit in this body. I have grown out of it. When I watched Hazel Tindall on a video a friend tagged me in, I didn't immediately think I have to check how many stitches I can knit pr. minute. Absolutely not! Didn't even bother to think about it at all! I knit in my own speed. I don't care about how fast others knit. So here's my video of me knitting. I had to film a minute instead of three, since I don't have a project I can knit stockinette stitch for about three minutes. A lot of colour work and increases and decreases going on, right now. But hey, really accidently me on a video knitting. And I can just randomly mention I knitted 96 stitches pr minute. No, I have no plans to knit myself knit for three minutes the moment I have a project with stockinette knitting in one colour going on. I'm so happy I grew out of that. 

(Title: IDGAF - Dua Lipa) 




No comments: