Tuesday, December 11, 2012

11. desember

I dag var det jubel i heimen da jeg åpnet kalendergaven min. Jeg fikk nemlig fire kjærligheter, sånne litt gammeldagse og koselige. De skal få ligge til helga, det blir mer enn nok godteri på hverdagene i disse førjulsdagene. Sjokoladen i julekalenderen spises hver dag, det snikspises og smakes på julebaksten og i tillegg kommer alle juleavslutningene med kaker og litt sjokolade i tillegg. Er det noe rart det er fullt på helsestudioene på nyåret??? 

Today my kids were real happy when I opened the gift from my calendar. I got four lollies the old fashioned ones. Saving them for the weekend, it's more than enough candy during the week these days before Christmas. Chocolate in the calendar every day, somebody tastes the Christmas cookies I make, and then school and activities have their Christmas parties now too with cakes, cookies and candy. No wonder the gym is full after New Years Eve. 

I dag bakte jeg kolakaker for første gang. De er veldig gode, og jeg tror nok de må inn i det faste reportoaret av syv slag. Lette å lage var de også. 


No comments: