Sunday, December 16, 2012

16. desember

Her har det vært en helg uten altfor mye tid til blogging, men sånn er det når man har besøk og skravling prioriteres framfor blogging. Jeg har nå fått kalendergaver selv om jeg ikke har fått blogget dem. Jeg har fått flotte gaver i kalenderen, håndkrem, og ikke bare hvilken som helst håndkrem, men den beste, nemlig den fra L'Occitan. Fikk også Lanolin, og det må jeg bare ærlig innrømme at jeg ikke har brukt tidligere, enda jeg har strikket i så mange år. Gleder meg til å bruke det og se resultatet av det.


Here the weekend has passed by without blogging, but that's how it is when you have a guest and prefer to chat with her instead of blogging. I have got nice gifts even though I haven't blogged about them. The first gift was the best hand lotion, the lotion from L'Occitan. I also got Lanolin to wash the pure wool, and I have to admit that I've never used it before. I am looking forward to see how that will effect my projects. 

I dag fikk jeg nydelig garn som er laget av ull og papir. Jeg har aldri hørt om det eller prøvd det noen gang, så det gleder jeg meg virkelig til å prøve. Må innom Ravelry og sjekke om jeg finner en flott oppskrift. Nydelig farge var det også, men veldig vanskelig å få det fram på bildet i vintermørket. Det fulgte også med to flotte knapper.

Today I got this lovely yarn made in wool and paper. I've never heard about this before and never tried it, so I'm really looking forward to try it. I have to check Ravelry to find the perfect pattern for this yarn. Lovely color too, but real hard to capture the color in the dark of winter. I also got two nice buttons. 

Jeg har klart å strikke ferdig et par enkle herresokker i løpet av helga også. De er strikket i Austermann Step og er julegave til pappaen min.

I have managed to finish these men's socks. They are knitted in Austermann Step and are a Christmas present to my dad. 

No comments: