Monday, December 24, 2012

24. desember

Jeg har hatt den beste kalenderen. Det sier jeg hvert år, men jeg mener det hvert år også. I de siste to lukene fikk jeg disse smarte pinsene fra Clover til å holde sammen plagg når jeg skal sy dem sammen, også fikk jeg to nøster med Tulliball. Og for noen flotte farger jeg fikk. Jeg håper det er mulig å få tak i flere nøster av samme farge, for det tror jeg nesten jeg må kjøpe. Tusen takk, Månestråle for en lekker kalender.

I had the best calendar. I say it every year, but I mean it every year too. The last two gifts I got pins from Clover and two lovely skeins from Tulliball. Just the greatest colors, I love them, and I hope it is possible to buy more from the same two colors, because I just added that to my wish list. 

Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god jul. 

I wish all of you a merry, merry Christmas. 

No comments: