Thursday, December 03, 2009

The Weirdest Slippers Ever

Jeg har strikket de rareste tøflene noensinne, men jeg håper at etter toving blir de mer vanlige. Akkurat nå ser de ut som noen forvokste, skjeve veske-lignende ting. De er strikket i Vamsegarn og forhåpentligvis ser de anderledes ut i morgen.

I have knitted the weirdest slipper ever, but I hope after felting they look more like normal slippers. Right now they are like giant crooked bag-look-a-like-things. They are knitted in Vamsegarn from Rauma, but hopefully they look a lot more like slippers tomorrow after being washed.


I dag var det et rosa nøste med Sandnes mini-alpakka. Jeg har et nøste i mini-alpakka i brunt, så jeg tror det blir et par pulsvanter eller votter. Tusen takk!

11 comments:

Tess said...

Hm, de tøflene så litt merkelige ut i dag ja! :-) Men blir sikkert kjempefine når de er tova. Gleder meg til å se!

Inger said...

De ser litt merkelige ut ja, men jeg er sikker på at de blir flotte når de blir tovet! Skal bli spennende å se resultatet etter runden i vaskemaskinen!

Ha en super dag!

AnitaK said...

Gleder megpå resultatet av de tøflene altså... men de blir sikkert perfekte! Ha en flott dag, så snakkes vi.. klemmer i fleng

Vibekes lille ullne said...

Det blir spennende å se om det virkelig blir tøfler til slutt! :)

May-lill said...

de tøfflene glede je meg til å se, spennende

sol said...

Morsomt med ting som ser merkelige ut underveis, men blir fine når de er ferdige :)

Linn said...

Hehe, gleder meg til aa se teoflene ferdige, ofr de ser noe rare ut ja;)

Ragnhild said...

Gleder meg til å se tøffelresultatet :D. Ei stund siden jeg var innom og nå har jeg kikket på herlig garn, masse sokker og et par deilige gensere. Det ser ut som om du har brukt samme mønsteret (fra Ronille) som jeg kjøpte på Strikk i ørska...? Jeg strikket genser til eldste barnebarnet (2 år). Stor klem

sipusa said...

hehe, ja det blir spennende å se hvordan de tøflene blir; sannsynligvis blir de nok helt "kjedelige" og normale;-D

H said...

ser du også fik mini garn i dag - det fikk jeg også i min kalender.
Man bliver jo som barn igen :fnis:

hyggelige julehilsner
fra perlemor på HB

Hannes hage said...

Disse tøflene blir spennende å følge med på.
Ha en riktig god helg.