Tuesday, December 22, 2020

A Dreamer's Holiday

Sola har snudd, eller altså ikke bokstavelig da, men det går mot lysere tider. Jeg håper det gjelder på flere områder. Det er på tide å gjøre ferdig prosjekter for i år, oppsummere året og legge planer for neste år. Hvor mange planer for neste år tør jeg egentlig å legge? Og kommer jeg egentlig i mål med å starte 2021 med kun ett prosjekt på pinnene? Romjula er jo lang, så er fortsatt optimist. Jeg la opp et nytt prosjekt i dag, så nå er det 8 prosjekter på pinnene. Tror jeg skal klare å få ferdig et prosjekt i kveld da. Genseren jeg snakket om i går er fortsatt ferdig. Fikk tatt noen bilder i dagslys i dag. Det er om mulig enda kleinere å ta bilde av seg selv enn at Monstermønster tar bilder på offentlige steder av meg. Men bilder av genseren ble det. Nå skal jeg se om jeg klarer å oppdatere garnregnskapet mitt for 2020 ... 

(Tittel: A Dreamer's Holiday - Julien Baker) 









The sun has turned, or not literally though, but we are facing brighter times. I hope in more than one way. It's the time to finish up this year's projects, sum up this year and make new plans for next year. Do I dare to make a big plans for next year? And do I still have a chance to start 2021 with only one project on my needles? The days after Christmas are numerous, so I'm still an optimist. I cast on a new project today, so I'm back to 8 projects again. But I think I can finish a project today as well. The sweater I bragged about yesterday is still done, but I managed to catch a bit of daylight to take some photos. It's awkward when Monstermønster takes photos of me in public spaces, but even more when I have to take the photos myself. But at least I have proof I finished a sweater. Now I have to check if I can update my numbers for my yarn account year 2020. 

(Title: A Dreamer's Holiday - Julien Baker)

No comments: