Monday, December 07, 2020

A Little Magic

Et halvferdig prosjekt er tilbake til nøster! Det var litt av en floke, men løst nå. Nå skal alle smånøstene legges tilbake i garnlageret, så skal jeg se om jeg finner en oppskrift å bruke dem på. Men ikke før til neste år. Her skal det jobbes med bli ferdig med prosjektene før 2021. Absolutt ikke sikkert! Og jeg kan absolutt trenge litt magi for å klare og få alle prosjektene ferdig i tide. Jeg er optimist og prøver.  Og i kalenderen min, mer garn! Nydelig, håndfarget garn som jeg ikke har prøvd før! Og søte maskemarkører. Jeg trenger alltid maskemarkører! Absolutt den beste julekalenderen! Jeg er skikkelig bortskjemt! 

(Tittel: A Little Magic - Liz Longley)








A half finished project is back into balls of yarn! It was big knot, but solved it! Now all the balls of yarn are going back to my yarn stash, and I'm going to check if I can find a pattern for them later. But not until next year! Here I'm still working on getting down to one project before 2021. Not really sure if I can make it, and I might need a little magic to make it. I choose to be an optimist at least. And in my calendar, more lovely yarn: I just love my calendar. And it's handdyed and new to me! And cute stitch markers! I always need stitch markers! I got the best Christmas calendar! I am getting so spoiled! 


(Title: A Little Magic - Liz Longley)

No comments: