Saturday, March 07, 2020

I Love Me

Ja! Det gjør jeg! Jeg er definitivt knit worthy, som det heter på godt norsk. Strikket meg nok en genser. Denne er strikket i garn fra Garnsurr, La Bien Aimée og Hedgehog Fibres. Også en tråd mohair, da. Elsker hvor myk og fluffy den er. Det er første gang jeg strikker med garn fra La Bien Aimée, men blir absolutt ikke den siste gangen. Elsker alle de fargerike prikkene i genseren, og jeg har allerede brukt denne genseren en hel masse siden den ble ferdig i februar. Den er så myk og deilig! Og varm! Det er nok ikke siste gang jeg strikker med en tråd mohair heller. Genseren er inspirert av Ingendikkedarer-genseren, men brukte ikke noen oppskrift. Brukte i grunnen bare mine egne mål og strikket hva som passet meg og min kropp. Elsk deg selv nok til å bruke luksusgarnet ditt til noe fint til deg selv, sier jeg!

(Tittel: I Love Me - Demi Levato)












Yup! I do! And I'm so knit worthy, so I knit myself another sweater. This one in one skein from Garnsurr, one from La Bien Aimée and one from Hedgehog Fibres. And I added one strand of mohair. Just love the softness and fluffiness of it. And the first time I knitted with yarn from La Bien Aimée. Probably won't be the last time either. I love the white with just spots of color, and I have already worn this sweater a lot since I finished it in February. Probably not the last sweater using one strand of mohair either. Inspired by the No Frills-sweater, but didn't use a pattern. Just used my measurements and knitted what fit me. Love yourself enough to knit a lot of nice things out of the nice yarn you have.

(Title: I Love Me - Demi Levato)

1 comment:

Unknown said...

kor fine genser og herlig farger -- denne hadde helt sikkert passa til meg og ;)

Ha ei fine helg - smil