Tuesday, September 03, 2019

Slide Away

Sail away, sail away ... I helga tok jeg med altfor mye garn og for mange strikkeprosjekter og gikk ombord på Color Line sammen med over 200 andre strikkere. Det var strikkecruise. En slags miniferie med strikking. Knitting-Inna lanserte sin nye bok. Jeg innrømmer at jeg ikke har strikket noen av oppskriftene hennes, men hun har jo mange fine oppskrifter. Det var uansett et veldig koselig strikkecruise. Jeg fikk strikket nesten en genser. Sier kanskje mest om hva jeg gjorde, ingenting annet enn å sitte på rompa og strikke egentlig. Prøvde å ta et prosjektbilde av en genser jeg har teststrikket. Båt, havutsikt - er ikke det perfekt til å ta bilde? Glemte at det kan være ganske så mye vind på en båt i fart. Genseren heter The Canadian Adventures Sweater av Munrosisters. Jeg har brukt Wollmeise, og stripene er rester fra Wollmeise, Flora og Tulliball.


(Tittel: Slide Away - Miley Cyrus)








Sail away, sail away ... This weekend I packed way too much yarn and too many projects and boarded Color Line together with 200 other knitters. A mini-vacation with knitting. Knitting-Inna published her new pattern book. I admit I haven't knitted one of her pattern even though she has many nice ones. A knitting cruise is anyway just a great way to spend the weekend. I knitted almost a sweater, just have to finish the last sleeve. Well, I didn't really do anything else than sitting on my ass knitting. I also tried to take a project photo of another sweater I test knitted. Boat, sea view - isn't that just the perfect place for a photo? Forgot how much wind there is on a boat while sailing. The sweater is called The Canadian Adventures Sweater designed by Munrosisters. I have used Wollmeise, and the stripes are small pieces from Wollmeise, Flora and Tulliball.

(Title: Slide Away - Miley Cyrus)



No comments: