Thursday, November 05, 2015

Knit Night at the Loop London

Forrige uke var jeg en tur i London. Til min store overraskelse hadde Loop London knit night på torsdager, noe som passet bra siden jeg befant meg i nærheten den dagen. Jeg kom litt tidligere, siden jeg ville ha tid til å shoppe litt før knit night. Ingen fare for det, siden butikken er full av fristelser. Jeg har ingen planer for garnet jeg kjøpte, men med så fint garn må det bli noe fint. Knit night var i andre etasje i butikken, og utover kvelden ble det ganske så fullt. Det var utrolig koselig! Strikkere er hyggelige folk. Det var veldig lett å komme inn i samtalen, og jeg føler at jeg ble litt kjent med alle som var der. Det er også noe med stemningen å ha knit night i en garnbutikk. Jeg har planer om en tur til London på nyåret, og jeg håper virkelig at jeg får mulighet til å stikke innom Loop London på knit night igjen.




Last week I was in London. To my surprise Loop London had knit night on Thursdays, a good day, since I was in London on Thursday. I showed up a bit early, since I wanted some time to shop before knit night. Loop London is full of temptations, so much lovely yarn. I could have ended up with a lot more than I did, but I think I ended up with more than enough. I don't have any plans for the yarn I bought, but it's lovely and I guess whatever I knit would be lovely. Knit night was on first floor and it's something about having a knit night in a yarn store. It sets the moods, you can say. Knitters are such lovely people, if you ever were in doubt. They welcomed me and it was easy to take part in the conversation. I felt I got to know everybody a bit. I have plans returning to London after New Year, and I hope to pop by knit night again.

2 comments:

Anonymous said...

Ååååå så gøy! Jeg var i den hærlig butikken selv i vinter, Knit night der hørtes jo bare sååå gøy ut da :)

mimouna said...

Åh, herlig! Både garnutvalget og strikkekvelden. Klart man må ha med litt garn hjem også. :)