Sunday, January 08, 2012

Keep me warm

Jeg har fått i oppdrag å teststrikke et mønster på en lue og en hals av en venninne, Marion. Bare morsomt å teststrikke og spesielt når produktene er så fine som her. Jeg strikket i Artesano Aran på pinne 6 mm på halsen og samme garnet men pinne 5 mm på lua. Dette var to veldig kjappe prosjekter og jeg strikket dem på to kvelder. Veldig gøy med noen kjappe prosjekter i mellom. Litt dårlig bilde, men sånn går det når 9-åringen tar bilder og jeg ser ut som om jeg er klar for å rane en bank eller noe.

I testknitted a pattern for a hat and a cowl for a friend, Marion. It's just fun to testknit and especially when the products are so nice as here. I used Artesano Aran on needles 6 mm on the cowl and the same yarn but needles 5 mm on the hat. Two really fast and fun projects to knit, and I used about two evenings to finish both of the projects. Real fun with some fast projects sometimes. Not the best picture, but that's how it goes when my nine-year old takes the picture and I look ready to rob a bank or something.

2 comments:

Marion said...

Så fint det ble! Ja tror det er lurt å gå ned en pinnestr på lua hvis man strikker i alpakka og aran garn. Men i lammeull må man bruke p 6 på lua også:) Litt fastere i fisken det garnet..hihihi
Tusen takk for at du teststrikker for meg!<3

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.