Monday, July 28, 2008

Teacher swap on Ravelry

Jeg meldte meg på Teacher swap på Ravelry rett før sommerferien, og i dag fikk jeg hentet pakken min på Posten. Det var litt av en pakke! To nøster med Happy Feet garn fra Plymouth yarn, to nøster med Malabrigo-garn og et nøste fra Provence. Jeg gleder meg til å gå på jakt etter perfekte oppskrifter til dette garnet. Også så mye garn jeg fikk! I tillegg fikk jeg godteri og supre klistremerker jeg kan bruke på jobben. Ungene fikk hver sin klut, tulla med Tingeling og lillegutt med Lynet McQueen. Fikk ikke tatt bilde av klutene, for de er klissvåte etter bruk i badekaret i kveld. For en flott pakke! Tusen, tusen takk til trustcrazyideas!



I joined a Teacher swap on Ravelry just before summer and today I picked up my gift at the post office. It was the greatest gift ever! I know I've said this before, but I mean it every time. Seriously! I got two skeins of Happy Feet yarn from Plymouth yarn, two skeins of Malabrigo yarn and a skein from Provence. I'm looking forward to search for the perfect patterns to the lovely yarn. And so much yarn! I also got some candy, some great stickers I can use at work and the kids got their cloth with Tinkerbell and Lightning McQueen. They loved it so much that it's dripping wet right now. They used it in the bathtub this evening. It's such a great package. Love it! A lot of thanks to trustcraztyideas!


Jeg har strikket en del på en genser til lillegutt. Mangler bare ermer. Jeg strikker raglan og bruker Jaeger Matchmaker.
I have also knitted on a sweater for my son. I have only the arms left. I knit raglan and use Jaeger Matchmaker.

8 comments:

Ugla said...

Nydelig pakke. Ellers var det hekleskjørtet i forrige post fint, en fin ide til mine kjolegærne jenter :-)

Anonymous said...

så fin pakke du har fått fårstår at du koser deg med den ja :) hilsen bentesin

LiseH said...

Alltid artig med pakke, særlig med så flott innhold!
Den genseren du strikker ser kjempeflott ut!

Nogette said...

Tusen takk for hekleoppskrift! Du er en engel, nå skal jeg kjøpe garn og hekle i vei:)

Kari Anne said...

Skal si du har vært produktiv i sommer. Flotte pakker du har fått!! Fortsatt god sommer :o)

Anonymous said...

Det var en flott pakke. Likte veldig godt fargene i genseren til lillegutt også.

Anonymous said...

Hyggelig å treffes ja, og der fikk jeg sett hele pakkeinnholdet også. Så mye flott du fikk. Utrolig deilig garn! Gleder meg til å se hva du får ut av det. :o)

Anonymous said...

Jeg bare elsker å swappe med folk utenom Norge. Det er så mye flott garn som finnes der ute i verden.