Friday, November 13, 2020

It Is What It Is

 Jepp, og vi får ikke gjort så mye med det. Jeg har vært hjemme med litt feber, hoste og sår hals. Hadde jeg normalt vært hjemme? Absolutt ikke! Jeg hadde dratt på jobb og vært litt mer sliten enn vanlig, men ikke noe mer. Det er jo ikke normale tider. Det er utrolig hvor effektiv jeg tror jeg kan være på en uke og hvor utrolig lite effektiv jeg faktisk har vært på en uke. Jeg har derimot klart å gjenoppta prosjektet med å gå inn i 2021 med kun et prosjekt på pinnene. Startet med skapet i stua, ryddet ut alt av prosjekter og garn-nøster jeg hadde der. Nå har jeg rekt opp 5 prosjekter jeg vet jeg aldri kommer til å fullføre. Garnet er ryddet tilbake til garnlageret. Det er fortsatt en god del prosjekter igjen før jeg har kun ett prosjekt på pinnene. Men jeg har frigjort en del strikkepinner igjen. Noen prosjekter skal jeg også fullføre, og det tar litt lengre tid enn å rekke opp. 

(Tittel: It Is What It Is - The Antlers)






yes, and we can't do anything about it. I have been home the whole week with a bit of fever, coughing and a soar throat. Normally I wouldn't have stayed at home, but it isn't normal times. It's incredible how I think I can be so effective in a week and how much I actually manage to do during a week. I have restarted my project free the needles, the one where I want to start 2021 with only one project on the needles. I started with the cabinet in my living room. I have so far frogged 5 projects I knew I was never going to finish. The yarn is back in my yarn stash. I still have a good amount of projects to go before I can claim only one project on the needles. But at least a lot of needles are already free. Some projects I actually plan on finishing too, and it takes a bit more time to finish than to frog. 


(Title: It Is What It Is - The Antlers)

No comments: