Friday, October 13, 2017

Paradise City

Få timer før jeg sitter på flyet. Få timer til jeg lander i New York. Forventninger, planer og halvtomme kofferter. Billetter i veska, eller egentlig på mobilen i disse elektroniske dager. Jeg tror det blir bra.

Beloved Berlin av Isabelle Kraemer, en hals jeg teststrikket før hun dro på strikkefestivalen i Berlin. Feil by for meg, men også en by jeg vil besøke en gang. Halsen er stor og kan snurres rundt halsen minst to ganger. Jeg strikket den i Cascade 220 og Maskepigen sitt garn, Kjell. Myk og god, og er glad for at den er vendbar og kan brukes med begge sider ut.

(Tittel: Paradise City - Guns'n Roses)



In a few hours I'm on the plane. In a few hours I land in New York. Expectations, plans and half empty suitcases. Tickets in my purse, or really on my mobile in this electronical world. I think it's going to be good.

Beloved Berlin by Isabelle Kraemer, a cowl I test knitted before she joined the knitting festival in Berlin. Wrong city for me, but also a city I would like to visit one day. The cowl is big, and can be worn double or three times around your neck. I used Cascade 220 and Maskepigen Kjell. Soft and squishy, and you can use it with both sides facing out.

(Title: Paradise City - Guns'n Roses)

No comments: