Wednesday, March 29, 2017

Lost In Paradise

For strikkere er jo paradis masse tid til strikking, en garnbutikk med metervis av nydelig garn i alle mulige farger og mange strikkemønstre som passer til garnet. Noen trenger kanskje ikke en garnbutikk en gang, siden lageret er på størrelse med en middels stor garnbutikk. Etter innlegget om et litt eldre hespe garn jeg fant i lageret, innså jeg at har en haug med slike hesper. Hesper jeg har kjøpt inn, men egentlig ikke har noen god plan for hva jeg skal strikke. Ikke for at jeg synes det er noe stort problem. Problemet er mer i retning av at jeg vet det kommer en god del mer inn til høsten i Rhinebeck, og jeg bør strikke opp litt av det. Ikke bare litt, men en god del. Det hjelper på motivasjonen å gå gjennom garnlageret i alle fall. Nå har jeg egentlig mest lyst til å ditche alle påbegynte prosjekter jeg har på pinnene og legge opp til 20 nye. Tror egentlig ikke den strategien hjelper noe på lageret.

(Titel: Lost In Paradise - Evanescence)


For us knitters paradise is a lot of time to knit, a yarn store with tons of beautiful yarn in all the colours possible and a lot of knitting patterns fitting to all the yarn. Somebody might not even need a yarn store, since the yarn stash is the size of a yarn store. After I blogged about the skein of yarn I found in my stash, I realized I have a lot of skeins like that. Skeins I've bought but not really know what to knit. Not that I think that is a big problem. The problem is more in the direction that I know I need to reduce my stash before fall since I'm going to buy a lot in Rhinebeck. I should reduce it with a lot. It helps my motivation to go through the stash. Now I really want to put all my WIPs aside and start about 20 new projects.

(Title: Lost In Paradise - Evanescence)

2 comments:

mimouna said...

Åh, det var en fin haug! Ser du har store nok mengder til hele plagg i noen av garnene. Veldig fristende å starte på noe nytt når alt det der ligger og lokker.

UFO-posen var perfekt! En sånn (eller 10) burde nok flere av oss hatt, hehe. Umulig å skjule hva de inneholder da.

AnnetteK said...

Så masse herlig garn!!
Kos deg med nye prosjekter ;)