Wednesday, April 06, 2016

More Than Words

Jeg har fått den tredje swap-gaven av fire fra Minas Knitting Expat Swap. Denne gaven kom fra Minnesota, fra MisKnitz. Hun har virkelig gått inn for å sette sammen en flott pakke. Denne hadde tema Minnesota og inneholdt håndfarget garn fra Three Frish Girls Velvet sock, fire mininøster fra Kama Sutra Fiber Arts, to hesper Tern fra Quince&Co, håndlaget såpe fra Hollyhock Farm Alpacas, Eos, Chap Stick Pumpkin pie leppepomade, washitape, mintpastiller i en veldig søt liten boks, håndvarmere, en søt notatblokk, såpe for å gjøre min neste dusj fantastisk, sjokolade i mengder og en fantastisk prosjekt bag. For en fantastisk pakke! Jeg sa i fra at jeg ikke brukte mininøster, men hun hadde sjekket ut prosjektsiden min og funnet ut at jeg strikker mye mønsterstrikk, så hun sendte meg mininøster til mønsterstrikk. Jeg har ikke engang tenkt over at jeg kan bruke mininøster til det, siden jeg bare har tenkt på mininøster og memory blanket. Jeg elsker at hun sjekket og sendte meg mininøster selv om jeg sa jeg ikke brukte det. Jeg skal kose meg med sjokolade, te og jeg har allerede flyttet inn i prosjektbagen. Der bor nemlig Sock Madness-sokkene jeg egentlig ikke har tid til å strikke.








Three Frish Girls Velvet sock, four minis from Kama Sutra Fiber Arts, two skeins of Tern from Quince&Co, handmade Hollyhock Farm Alpacas soap, Eos lip balm, Chap stick Pumpkin pie, a nice notebook, washitape, a tiny cute box with mints in it, pumpkin tea, soap to make my next shower amazing, chocolate, postcards and a lovely hand sewn project bag with vikings. She just blew me away. What an amazing present! I said I didn't use minis, but she had checked out my project page and noticed that I knit a lot of color work, so she bought minis for color work. I hadn't even thought of that, since I only thought about minis and the memory blanket. I love that she sent me minis. Now I'm going to eat some nice chocolate, drink some tea and I have already moved into the project bag. I have put the Sock Madness-socks, which I don't really have time to knit.

1 comment:

mimouna said...

Å, så flott pakke! Og koselig når avsenderen har brukt litt ekstra tid på å finne ut både hva du ønsker deg, og hva du ikke visste at du ønsket deg.