Wednesday, May 16, 2012

Hurra for Norge

Det er 17.mai i morgen! Festdag med bunader, barnas dag, iskrem, ballonger, kaker, pølser, brus, norske flagg og hurrarop! Her er alt klart og på tide å slappe av i sofaen. Jeg har heklet noen blomster til i morgen. Det ble til slutt ganske så mange, omtrent 30 blomster. Fikk ikke tatt bilde av alle, for de forsvant ganske så kjapt ut igjen gitt. De er heklet etter oppskrift fra Drops, men jeg har brukt Finull. Rester fra blånisseluer og rødnisseluer. Ikke mange grammene, men morsom og kjapp hekling. Ha en flott 17.mai, alle sammen!


It's the Norwegian National Day tomorrow. That means getting ready to celebrate tonight. Tomorrow is celebrated with the biggest children's parade in the world, cake, icecream and happy kids. I'm ready for tomorrow so now it's relaxing time in the couch. I crocheted some flowers for tomorrow. Actually a lot, about 30 flowers in Norway's national colors, red, white and blue. Didn't get a picture of all of them since they were gone almost the second I finished them. I used this pattern from Drops and some leftovers from Finull. Happy National Day to everyone.

1 comment:

Silje sin blogg said...

kjempe fine blomster. 30 stykker? Jeg fikk til 4 jeg og synes jeg var riktig så flink;) Har tre stykker til som IKKE blir ferdige til denne nasjonaldagen, men det får ikke hjelpe.
Ha en fin dag i morgen;)