Thursday, August 21, 2008

Easy knit with big needles

Nei, det er ikke på tide med en strikkepause, men jeg tok fram Alfa-garnet og de tykke strikkepinnene. Strikket meg denne vesten fra Drops. Jeg droppet knappen, fordi jeg bestemte meg for å bruke en nål i stedetfor.
No, it's not time for a knitting break, but I picked up my Alfa yarn and the thick knitting needles. I knitted this vest from Drops. I didn't sew in a button because I decided to use a needle pin instead.


Jeg har startet på sokkene for august. Mønsteret er Kate sine Lilla sky sokker. Mønsteret er lett å lære seg. Tror disse sokkene skal bli julegave. Jeg strikker med Wool Rich four ply.
I have started on the socks for August. The pattern is Kate's Purple sky socks. The pattern is easy to learn. I think theese socks are going to be a Christmas present. I knit with Wool Rich four ply.

6 comments:

Solveig said...

Stilig vest. Det er greit med noe som går fort av og til. I blandt synes jeg at jeg har en uoverkommelig mengde halvferdige prosjekter på gang.

merete said...

De lilla sokkene ser lekre ut, men vesten er flott, den også!
Har lagt ut awarder i bloggen til deg, sammen med takk for oppmuntrende kommentar/er i sommer!

LivM said...

Vesten ble jo lekker. Fint garn du bruker til sokkene, likte fargene godt!

Lisbeth Bula said...

Herrejemini som det går unna med deg da! Silkeaplpakkaen ble lekker! OL jakka er bare helt skjønn..

Hønehuset said...

Nydelig farge på sokkene. Vesten vr fin den og.

Anonymous said...

Flott vest du har strikket. Og de sokkene er jo så lekre.