Friday, June 08, 2018

Fly Away

I wish that I could fly
Into the sky
So very high
Just like a dragonfly
I'd fly above the trees
Over the seas in all degrees
To anywhere I please
Oh I want to get away
I want to fly away
Yeah yeah yeah

Sommer er tiden for å fly avgårde. I dag er det strikking langs Wista. Ikke sånn supermye, det er tross alt 28 varmegrader her. Dessuten er det visst noe som skjer på en arena i nærheten i dag. Men denne gangen tror jeg at jeg har tatt med meg nok garn og prosjekter. Jeg kan strikke fire par sokker og gjøre ferdig Longline Cardigan denne helgen. Kan. Tviler på at jeg rekker. Men det var målet; å ikke gå tom for garn denne helgen. Skal vel godt gjøres med jeg har tatt med. Hadde vært pinlig om jeg hadde klart å gå tom for andre gang på samme halvår. Tror heller ikke dette er turen hvor strikking blir prioritert. Får se om jeg klarer å få ferdig et prosjekt i løpet av helga ...

(Tittel: Fly Away - Lenny Kravitz)



Summer and the perfect time to fly away. Today it’s knitting by Wista. Not too much knitting. It is after all sunny and 28 C. And appearently something is going on at Tauron arena tonight. But at least I think I brought enough yarn this time. I can knit four pairs of socks and finish Longline Cardigan. I’m pretty sure I won’t. But the most important thing; I’ m pretty sure I’m not going to run out of yarn or projects this time. That would be so embarrassing if that happened for the Seconds time in half a year. I don’t really think this is a trip where knitting is in Focus ... I might finish one project during tve weekend. Might.

(Title: Fly Away - Lenny Kravitz) 

No comments: