Thursday, June 07, 2018

Disillusioned

Kan hende det. Jeg innbiller meg i alle fall at jeg ikke pleier a strikketørke. At jeg ikke blir påvirket av varmen. At jeg strikker like mye om sommeren som om vinteren. Kan hende det ikke stemmer. Den siste måneden har vært veldig varm. Og det er utrolig digg! Men det har definitivt vært mindre strikking. Ikke så lite som ingen strikking, men ingen ferdige ting. Jeg har strikket, men absolutt ikke like mye. Vet ikke helt om det er varmen, men noe har det vært. Kan være at mine pågående prosjekter er genser, kofte og nok en genser. Blir litt varmt, det. Gravde fram litt Arwettasokkegarn og strikket et par ankelsokker til meg. Kjekt å bruke i støvletter til skjørt og kjole på vinteren. Og et lite skritt på vei mot 15 km i slutten av august.

(Tittel: Disillusioned - A Perfect Circle)


I might be. I always thought my knitting wasn't affected by the heat. That I knit just as much during the summer as I do during the winter. It might not be true. The last month have been warm. I love it! But I haven't been knitting much. I have been knitting, but I haven't finished anything. I'm not sure if it's the heat or not. It might have something to do with my projects being a sweater and a jacket. Not small projects to knit in the heat. I found some sock yarn in my stash, and started a pair of ancle socks. I love using ancle socks in my boots when I wear a skirt or a dress during winter. Keeps me warm, and not visible. Not the biggest project, but a small step closer to 15K at the end of August.

(Title: Disillusioned - A Perfect Circle)

No comments: