Wednesday, June 13, 2018

Start Again

Sokkepar nummer to som er ferdig etter at Stash Dash 2018 startet. Målet mitt er fortsatt 15 km før slutten av august. Innser at jeg må strikke en del de neste ukene. Starten var ikke akkurat av den beste. To sokkepar på to uker. Ikke akkurat mange meterne, men en start. Om enn noe treg start. Satser på at jeg får strikket litt mer de neste ukene. Disse sokkene er strikket i restegarn av Arwetta Socks og Fabel.

Strikkelysten er i alle fall tilbake. Kan ha noe med at det er kjøligere i været også. Uansett, jeg har tatt fram noen flere påbegynte prosjekter og har planlagt en del prosjekter. Lurer på hvor mange prosjekter jeg må gjøre ferdig for å nå 15 km? Omtrent 54 sokkepar eller kanskje 67 Selbu-votter? 12 gensere eller 47 luer?

(Tittel: Start Again - One Republic, Logic)

Sock pair number two is done. I have only managed to finish two pairs of socks after Stash Dash 2018 started. My goal is still 15K before the end of August. I realize I have to knit a lot the next weeks. The start wasn't really the best. Not too many meters, but it's a start. A bit slow, but still a start. I really hope to get a lot more knitting done the next weeks. These socks are knitted using Arwetta Sock Yarn and Fabel.

At least I feel like knitting again. It might be the weather cooling down too. Anyway, I have dug out some more WIPs and I have been planning more projects. I wonder how many projects I have to finish to reach 15K? About 54 pairs of socks or maybe 67 Selbu mittens? 12 sweaters or 47 hats?

(Title: Start Again - One Republic, Logic)

No comments: